Kupony AdWords do 600 zł
Autor: Dominik Myślak RedJasper, publikacja: 2014-08-26
Od wielu lat firma Google przekonuje swoich potencjalnych Klientów kuponami AdWords.
Od kilku miesięcy dla Partnerów Google dostępne są kupony o wartości do 600 zł. Dlaczego do?
Aby uzyskać pełną wartość kuponu, czyli 600 zł, należy równowartość 600 zł wydać w ciągu 30 dni od wpisania kuponu na koncie AdWords. Oczywiście nie musicie wydawać aż 600 zł. Jeśli w ciągu 30 dni wydacie np. tylko 367 zł to Google w bonusie da Wam równowartość, czyli dokładnie 367 zł na kolejną reklamę.
Jak widzicie aby cieszyć się w pełni z promocji należy w ciągu 30 dni wydać minimum 600 zł.
Osobiście nie rozdaję kuponów, a je przydzielam nowym Klientom pod warunkiem, że kampania przygotowywana jest i prowadzona przeze mnie.
Zasady przydzielania kuponów są w tej chwili bardzo rygorystyczne i należy trzymać się ich by nie zaszkodzić sobie na przyszłość. Pamiętajcie, że z kuponu AdWords można skorzystać tylko raz na początku Waszej przygody z AdWords. Jeśli naginacie ten przepis i korzystacie z kuponów, prędzej czy później Google wyłapie ten proceder i zbanuje wszystkie powiązane konta. Dodatkowo każde nowo tworzone przez Was konto również będzie banowane.
Czy warto tak ryzykować korzystając z x kuponów?
Czy te parę złotych pomoże Wam aż tak w Waszym biznesie?
Odpowiadam Wam, że nie warto. Jeśli kampania AdWords jest odpowiednio prowadzona automatycznie zwracają Wam się koszty takiej kampanii. Wy cieszycie się z napływu nowych Klientów, a Google cieszy się z Waszych wydawanych pieniążków na reklamę. Jest to pewnego rodzaju symbioza. Google nie przetrwa bez Waszych pieniędzy, a Wy rezygnując z reklamy AdWords możliwe, że nie pozyskacie tak konkretnego i sprecyzowanego Klienta.
Podsumowując
Zachęcam do korzystania z kuponów AdWords, ponieważ nie są to już wartości po 200 czy 250 zł. Możecie zyskać dodatkowe 600 zł na reklamę AdWords. Musicie pamiętać, że z kuponu AdWords (nie ważne jakiego) możecie skorzystać tylko raz. Google reklamuje kupony jako na początek Waszej przygody z AdWords - na wypróbowanie i tego należy się trzymać.
Opracowano:
Dominik Myślak
RedJasper